poniedziałek, 3 września 2012


DZIŚ ROZPOCZĘCIE ROKU SZKOLNEGO!

Wszystkim Nauczycielom, Uczniom, Rodzicom, Studentom na praktykach życzymy, aby rozpoczęta dzisiaj edukacyjna i dydaktyczna przygoda była radosnym pasmem poszukiwania i rozwijania swoich zainteresowań i pasji.

Jako przykład pozytywnego zapału w zdobywaniu wiedzy i kształtowaniu charakteru zamieszczamy fragment "Dzienników" Stefana Żeromskiego, niegdyś ucznia kieleckiego gimnazjum.

" Dnia 2 września 1883 r. Nowa epoka w mym życiu. Dzień odrodzenia. Marzona, oczekiwana chwila poprawy. Dzień pierwszy nowego życia. Mnie z mych marzeń nie ziściło się nic nigdy, a dziś jedno z najpierwszych mych marzeń: pokoik własny - ziściło się! Sam w nocy siedzę sobie nad książką. Jestem sam z mą pracą! Jak nowo narodzoną gwiazdę witam to nowe życie! Szczęśliwy jestem. Całe życie dzień ten pamiętać będę: dzień 2 września, czyli dzień odrodzenia, dzień życia, dzień duchowych narodzin!
 
 Rozłożywszy ręce, rozwarłszy serce, lecę w to życie i wołam: Hej pracy, hej nauko, cnoto! - do mnie! "


 Życzymy szczęśliwego, spełnionego KAŻDEGO dnia roku szkolnego!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz